Ciekawostki

Nowości techniczne:

19.11.2014

RacuPack i BluePrint Automation dostarczyły pierwsze kartoniarki do opakowań Wrap Arround z załadunkiem opakowań z wykorzystaniem delta robotów.

UVA Packaging zaprezentowała pakowaczkę zbudowaną dla branży mięsnej ATLA z IP 66

CSI wprowadza 2 nowe palteyzatory standartowe z serii iPAL i Smart PAL

Więcej


Dowiedz się więcej

22 398 60 00

Pn-Pt  8 - 16

Szukaj

BLUEPRINT AUTOMATION

Firma BluePrint Automation została założna przez Pana Boba Prakken w 1980 roku, w przeciągu lat rosła aby stać się światowym liderem w projektowaniu i produkcji prowadzonej w lokalizacjach takich jak Woerden / Holandia, Colonial Heights /Stany Zjednoczone.Obecnie BluePrint zatrudnia ponad 200 pracowników osiągając obroty roczne na poziomie 60 millionów euro rocznie.

Od 1980 roku firma wyprodukowała ponad 2500 systemów do pakowania w opakowania zbiorcze pracujące na całym świecie w przemyśle spożywczym i innych branżach.

Wiele patentów firmy pokazuje że firma szuka własnych innowacyjnych rozwiąBPA Holandiazań w przemyśle a w szczególności dla produktów głęboko mrożonych, chrupek, przekąsek, farmaceutyków, produktów świeżych i konfekcjonowanych - głównie w opakowaniach elastycznych  zapewniając przy tym niezawodne rozwiązania zbiorczego pakowania. 
Dla przykładu BluePrint był pierwszym producentem który zastosował komputer przemysłowy w swoich urządzeniach co dowodzi ukierunkowaniu formy na nowe technologie i rozwiązania.


Dzień Dzisiejszy i przyszłość:

Sukcesem firmy są wciąż rosnące możliwości określania, w jaki sposób powinny być przenoszone produkty w elastycznych opakowaniach. Efektem tego jest połączenie maksymalnej ekspozycji produktu z minimalną objętością transportu, przy zachowaniu jakości produktu.

Automatyczne przełączanie (od 1995) i komunikacja z systemami kontroli produkcji wyższej hierarchii to tylko niektóre z oferowanych atrybutów. BluePrint ma także doświadczenie w przenoszeniu surowców w przemyśle dóbr konsumpcyjnych.

Głównym celem naszego programu badań i rozwoju jest stworzenie partnerstwa z naszymi klientami w obszarach bezpieczeństwa produkcji, optymalizacji czasu produkcji, optymalizacja prezentacji produktu i minimalizacja kosztów logistycznych.

CELE:

BluePrint pragnie osiągnąć:
· Ciągłość oparta na satysfakcji i zyskowności klientów;
· Wiodąca pozycja na rynku wybranych kombinacji product-rynek;
· Wprowadzanie prostych lecz efektywnych konstrukcji z użyciem komponentów dostępnych na całym świecie;
· Uczciwe partnerstwo z klientami, pracownikami, przedstawicielami i dostawcami.

Mocne strony:

Wyróżniające się umiejętności  BluePrint to:
· Ekspercka wiedza dotycząca elastycznego pakowania;
· Połączenie innowacyjności z szybkim wykonawstwem;
· Projekty dostosowane indywidualnie do potrzeb klientów;
· Partnerstwo w realizacji kompleksowych projektów pod klucz